måndag 6 april 2009

Här blir det nog aldrig sommar igen, det snöar och det snöar, varje dag.. Riktigt depparväder!
Sonen och jag är dessutom rejält förkylda. Vi ligger lågt i dag, soffan är skön, tv:n igång konstant.
~~~~
Snart är det påsk, hoppas vi får ett härligt vårväder då! Jag ser så blek och glåmig ut att jag riskerar blända solen, hihi.
~~~~
I fredags tog jag en "fridag" från allt ansvar här hemma! Jag åkte till Skellefteå och hälsade på min svärmor, vi hade jättetrevligt tillsammans! Vi åt god mat och shoppade i flera timmar. På Spets & ting var det svårt att behärska sig, de hade fått hem det ena underbarare än det andra!! Ett par hundralappar (många) lämnade jag där, jag ska visa några fynd senare när jag har fått "låna" min egen kamera en stund!
Myrorna fick också ett besök, där bar jag så armarna värkte men jag tror inte jag betalade mer än ca 100 kronor för allt där. Fina fynd blev gjorda!
~~~~
Ha det bra alla mina vänner!
Kram!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas verkligen du och sonen mår bättre snart så att ni kan blända solen tillsammans i påsk!!:) Vi väntar besök från M´s hemtrakter vilket känns väldigt kul. Annars räknar jag dagarna till sonens operation. Hoppas han slipper sjukdomar sedan!! Kram UP

Vittblandat sa...

Hej!
Va kul att du vill va´me´i utlottningen! Krya på er sonen å du! Och ha en trevlig Påsk!
Kramar Katja