söndag 8 mars 2009


Bilder lånade från internet
~~~~~~
Nu är sportlovet slut, i morgon är det vardag igen.. Både skönt och inte. Får man tycka att det kan bli jobbigt ha barnen hemma?? Trist väder har vi haft så vi har inte varit ute och sportat så mycket som kanske skulle behövts.
~~~~~~
Igår var vi bjudna på 40årskalas hos svägerskan, middag och tårta på lokal! Väldigt trevligt hade vi! Barnen var med så vi fick lov att åka hem i lagom tid.. Vi ville inte ha barnen på lokal när eventuella fylltrattar började släntra in..
~~~~~~
Mina änglatrumpeter har börjat grönska för säsongen! De har stått bakom gardinen inne i stugvärmen hela vintern, och de har lyckats överleva ännu en vinter!
På inredningsfronten händer lite och ingenting, men nu när ljuset återvänder med stormsteg kanske jag får nya friska tag! Hoppas, hoppas!!
~~~~~~
Nya frisyren känns fortfarande underbar, fick t o m några (flera) komplimanger på hotellet i går!! KUL!!
~~~~~~
Hoppas ni alla har det bra och att vi kan få se solen nån dag snart!
Kramar!



2 kommentarer:

Martina sa...

Hej! Så kul att du hittade till min blogg! Du frågade efter hur de små hjärtan kom till min sida...Svar: vet inte riktigt för det var en av mina roliga vänner som fixade dit dem! Det var en liten överraskning sa hon. Det är väl lite roliga koder som ska in ngn stans.

Välkommen tillbaka igen!
Martina

Anonym sa...

Trevlig att höra att festen blev lyckad och att din nya frisyr fick beröm. Kram UL