måndag 16 mars 2009

Skatt upphittad!

Av en händelse hittade jag min eftersökta skattlåda i dag! Jag fick bara en ingivelse att jag skulle kolla på ett helkorkat ställe, och vad får jag syn på om inte lådan med alla fina kragar och spetsar jag ärvt av min farmor!
Här visar jag ett par av kragarna, de har legat trångt i lådan så de ser ju lite tilltuffsade ut. Jag ska fixa till dem innan jag visar upp resten.

Här har vi haft underbart väder att par dagar, vi har suttit ute och grillat och solat i goda vänners lag! En liten bäbis hälsade på hela dagen i går och jag tror inte hon var vaken en kvart på hela dagen, det var så skönt sova i skoterpulkan!
~~~~~~~
På kvällen var sonen bjuden på barnkalas och föräldrarna fick följa med! Där blev vi bjudna på mycket gott, på deras kalas fattas aldrig godsaker! Jag tryckte i mig av alla sorter, jag var så duktig :-{
~~~~~~~~
I morse tog jag sovmorgon, sedan barnen gått till skolan skulle jag bara ta en liten tupplur - vaknade 11.15!!! Av förklarliga skäl har jag inte hunnit nåt i dag, jag prioriterade en prommenad i solskenet framför det dagliga stöket!
Jag har beställt ett underbart tyg, av Pernilla på Tistel, som jag väntar spännt på! Jag vet inte riktigt var jag ska ha gardinerna som ska bli av det, men alltid passar de väl nånstans..
~~~~~~~~
Hoppas alla får en trevlig afton!

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till att du hittade skatten! Vilka söta kragar!
Ser fram emot att se flera...Kram UL.