tisdag 10 mars 2009

Spetsar, spetsar..


Delar av min skatt!
Jag samlar på spetsar! Jag har en liten resväska full med diverse spetsar, vissa har jag flera meter av, andra har jag bara snuttar av. Vilken skatt jag tycker mig ha i den väskan!
Det är ett riktigt nöje att öppna väskan och inspektera och fantisera.. Vissa spetsar kan jag använda av men det finns även sådana som jag inte klarar av att klippa ur, tokigt va!?
Har ni några skatter i era gömmor som ni kan visa upp?
~~~~~~
I kväll har jag varit på träff angående vår byaskolas vara eller ickevara.. Tyvärr ser det ut som det blir nedläggning! Tråkigt, skolan är på något vis livsnerven i en liten by, inte flyttar det in barnfamiljer till en liten håla utan skola, va?
Nåja, vi ska inte ge upp ännu, finns det liv finns det hopp!
~~~~~~
Ha det bra, allesammans!

Kram!




7 kommentarer:

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Åhh va fina spetsar jag älskar spetsar virkade överkast dukar mm.. hoppas hoppas er skola får va kvar... ja vill också flytta till en liten by... kramisar snowwhite-sussie

Anonym sa...

Inte visste jag att du hade såna gömmor. Kan jag få se dem på riktigt någon gång? skulle vara kul...tack för hjälpen i frisyrspekulationerna. Jag längtar till måndag då det är dax för en liten förändring! Kram UP

Anonym sa...

Håller tummarna att skolan får vara kvar! Kram UL

Anonym sa...

Har nog tyvärr inga större skatter,mest en massa "skräp".
kram K

Anonym sa...

Hittade en jättefin hemsida
mittljuvahem.com, kanske har du redan besökt den.
kram K

Anonym sa...

Halloj
Vad roligt att kommer hänga här hos mig i sommar....
Javisst är det ett snyggt tyg och till ett bra pris och visst skickar jag det mot PF.

Vilken supersnygg frisyr du har skaffat dig ;)
Har ju haft något liknande och har trivts jättebra i den men just nu är håret under utväxt och det känns lite si och så.

Hör av dig om du vill ha tyget!

Kram Pernilla

Anonym sa...

hej igen
Jag försökte maila dig från jobbet men det funkade inte :( men jag kollade iallafall vad portot blir för paketet och det är 78:- + meterpriset.

jag hör av mig till dig imorgon
Kram Pernilla