fredag 29 januari 2010

Nån fler än jag som tappat sugen?? Jag har inte ens kommit mig för att blogga.. Datorn går skitdåligt, nya virusprogrammet bråkar och har sig..
Allt är så träligt nu trots att ljuset är på väg tillbaka..
Dessutom har sonen varit sjuk i veckan så jag har knappt kommit mig ut ur huset, jo, när jag besökte mataffären "fick" jag gå ut.
Men nu i dag fick vi se solen för första gången i år(?) tror jag, nu känns det vara hopp om liv igen!
Funderar om vi ska åka till Skellefteå i morgon, är lite shoppparsugen! Spets & Ting har rea om jag inte minns fel! Det var inte i går jag var in där, men nu kanske??!!
~~~~
Tjoohoo, nu känns det redan bättre, så skönt att jag har er jag kan få beklaga mig inför!
~~~~
Tack för denna gång!
Nu ska jag runt och fota lite så jag har nåt nytt att visa upp nästa gång vi ses!
Kram!

2 kommentarer:

Lina sa...

Tror att januari kan vara en sådan månad som känns lite down..men nu är ju snart februari här:)
kram!

lovefriidrott sa...

Usch jag håller med dig jag har verkligen varit 0 inspirerad sista tiden:(
men men snart kommer solen...Ha d gott vännen
Kram Sari