fredag 5 februari 2010

Nu mina vänner är jag på banan igen!
Vi har varit däckade i vanlig trist förkylning snart i 2 veckor.. Sonen har haft feber av och till mest hela tiden, jag drattade dit efter lång och trogen tjänst.. Maken och dottern har, peppar, peppar, klarat sig än!
~~~~
Jaa då förstår ni ju själva att det inte hänt mycket i våra liv! Vi har mest sovit och sett trista program på tv om dagarna..
Men lite myspys har jag också haft!
Jag fick låna en hel säsong med Macahans av min vän UP. Snacka om bra filmer! Det var många år sedan jag såg Macahans så allt var som nytt för mig, härligt! Nu såg jag att fortsättningen, dvs säsong 2 släpps i slutet på februari, då måste jag handla den!
~~~~
Då UP, kan din käre få låna dem av mig - jag vet ju att även han är såld på Macahans!
~~~~
I kväll har jag taxijour, som oftast om helgnätterna, jag kan inte minnas när jag inte jourade en helg sist - synd bara att det är ytterst lite betalt! ;-(
~~~~
Nåväl, sån är en mors lott!
~~~~
Nu ska jag i väg till AS, hoppas vi kan dricka en kopp te och mysa en stund!
~~~~
Ha det bra, vi ses och vi hörs!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan lova att min käre blir superglad, (även familjen) om vi får låna Macahans sedan!! Kramar i massor./UP