fredag 8 januari 2010

Smalfilm!
Haha, nu börjar det nya slanka livet!
~~~~
Dagen till ära, vi hade endast - 14 grader, tog vi en promenad!
Jättehärligt få sträcka på benen ordentligt, andas frisk luft utan att det gör ont!
I går var det nämligen - 37 grader utefter vägen till *, då var det inte kul vara ute ens en stund..
När vi tittade ut genom köksfönstret satt fullt med tjädrar i trädtopparna, grenarna böjdes oroväckande men höll.
Undrar om man skulle klara av att plocka en tjäder, jag, moderna människa?
Kanske om jag fick hålla på en stund..
Om nu någon annan skjutit den först förstås..
Nej tacka vet jag fryst kyckling på affärn! Enkelt och bekvämt för mig - bekväma kvinna!
~~~~
Nu ska dotra skjutsas till kompisar så vi får ses och höras sen!
Kram!

2 kommentarer:

Lina sa...

Häftig bild!Kanske skulle komma och panga lite!
Kram!

lovefriidrott sa...

Hej Gumman,

skulle bara säga att jag är tillbaka i bloggvärlden igen:)
Visst är vädret skumt, ena dagen -25 och nu har vi haft + grader i dagarna 2.

Ha d
Kram Sari