fredag 15 januari 2010

Håll med om att jag inte är nån expert på att ta bilder!
Jag blir så förvånad varje gång en bild ser "halvok" ut, alla andra verkar ju vara födda med kameran i hand!
Nå hur som helst så ville jag egentligen bara visa denna fina bild på änglarna som jag fått av min kära vän UP!
Hon slog huvet på spiken, jag tycker verkligen om denna typ av bilder!
Jag ska se om jag kan hitta en annan ram än den jag i all hast satte dit nu..
Ska leta i gömmorna!
~~~~
På måndag MÅSTE jag ta mig i kragen och ringa min hjärtläkare igen, hjärtat fladdrar och har sig, det blir aldrig ett dugg bättre, snarare tvärt om.. Det gör ont och slår jättekonstigt - men nån hjärtinfarkt är det inte, det har dr lyckats konstatera..
Men f--n så obehagligt ändå!
~~
Mot sänghalmen för välförtjänt vila!
Kram till er alla!
Nika

Inga kommentarer: