torsdag 21 januari 2010

Maken fyllde år i går så vi hade kalas i huset! Jättekul med alla gästerna som kom och fikade och pratade en stund!
I år körde jag snabba linjen, det blev köpes - tårta - mazariner - kanelbullar..
Lite småskämmigt men nöden har ingen lag, kan man väl säga! Det har varit så mycket annat sista tiden, inte minst dotterns förestående gymnasieval.. Det stressar henne oerhört och då blir även jag stressad, stresskänslig som jag är.. :( Som bekant är det ju en av anledningarna till min frånvaro från arbetsmarknaden.. Stressen alltså, inte dotterns gymnasival om nu nån trodde det... ;-)
~~~~
Just nu är gossen på innebandyträning och alla andra slappar i olika soffor och fåtöljer, nästan knäpptyst i huset, tv:n surrar i bakgrunden bara.
Skönt!
~~~~
Har fått Tradera på skallen, där "fyndar" jag nästan dagligen nu för tiden. Jag kanske tröstshoppar när livet rullar på för snabbt?!
~~~~
Måste ta upp det med maken, höra vad han har för åsikt om alla mina fina Traderafynd. Haha, fast det vet jag ju redan , han tycker många gånger att jag handlar skrot för dyra pengar. Men se det tycker inte jag, jag handlar bara fina grejer för lagom mycket pengar, eller hur tjejer, vad tror ni??
~~~~
Nu kaffe, sen hämta sonen och SEN blir det antikrundan, jippi!!
Ha de gott mina kära bloggisar!

2 kommentarer:

Lina sa...

Hallå där, vart har bloggerskan tagit vägen?

lovefriidrott sa...

Ha ha visst är det så, man shoppar bara till pangpriser,,,,ALLTID!!!

Ha en underbar helg

Kram Sari

http://www.lillaprovence.se