onsdag 6 januari 2010

Min finaste present!
Nåja, en av de bättre i allafall! Denna spis fick jag för ett antal år sedan när jag fyllde 40 år!
Den används flitigt, speciellt nu när vi har så hiskeligt kallt ute.
Spisen värmer så härligt, jag brukar ligga på tjocka mattan framför och bara njuta.. I bland läser jag nån mysig inredningstidning och värmer fossingarna!
Va, kan man ha det bättre?!!
Detta är myspys på hög nivå!
~~~~
I dag är sonen hos en kompis på annan ort och det är så tyst i huset..
Sonen pratar och stökar och låter i ett och man önskar att han kunde vara tyst nångång..
Men när han är borta längtar jag efter honom direkt (nästan..)
~~~~
Hoppas han kommer hem snart, min älskade son!
~~~~
Näpp, nu mot spisen, måste lägga på en pinne!
Kram!

1 kommentar:

Eva Agnes sa...

Visst är det härligt med en braskamin. Min är igång varje dag och skänker gosig värme.
Kramar Eva Agnes