tisdag 16 februari 2010

Hittills i dag har jag bara roat mig, hihi!
Jag pysslar på och möblerar om och flyttar smågrejs samtidigt som jag lyssnar på ljudbok! Jag har det jättemysigt! !
~~~~
Ingen sol i sikte men ljuset har återvänt, det är så härligt ljust inomhus ändå! Åh så skönt, snart börjar det väl tina lite i snödrivorna också!
Till helgen ska maken ta hem traktorn och skotta fram vår uteplats, där kan kan ligga i timmar i lä en fin dag!
Han har åkt bort på jobb i veckan så barnen och jag får lov att klara oss själva.. Det enda positiva med det är att jag slipper en snarkande äkta make i sovrummet, fy 17 så han snarkar i vanliga fall..
~~~~
Jag väntar paket! Jag hade högsta bud på ett par skinnstövlar på Tradera i söndags, typ kopior på dr Martens 20 eye för 101 kronor!! Hoppas de är lika fina som bilderna visat!
Skorna ska jag få som en försenad allahjärtanspresent av maken! >
~~~~
Nää, här kan ju inte jag sitta och förbruka en massa egentid, sonen kommer snart hem från skolan och då är "friden" slut. ;-) Hoppas ni andra mammor förstår hur jag menar, naturligtvis är det underbart med barn men ibland kan det faktiskt vara behövligt med egentid, eller hur??
~~~~
Kramar
Nika

Inga kommentarer: