torsdag 11 februari 2010

Bild lånad från internet
Jaa vad hände nu då?? Textstorleken går inte att ändra på, hoppas det går att läsa ändå!
I dag är jag "ledig", och min tid tillbringar jag med tvätten, både rent och skitigt passerar mina händer..
Jag har som tradititon att lyssna på spännande ljudbok medan jag viker tvätt, det blir så mycket mindre urtrist då! Just nu lyssnar jag på "Mordet på matthandlare Ohlsson" - spännande - nej, men ändå bra, jag gillar författaren Karin Wahlberg! Hennes böcker är lättsammt skrivna, inte tunga pjäser som kräver 100% koncentration.
~~~~
Jag har lite svårt koncentrera mig, tankarna glider iväg ganska fritt än, men det blir bättre och bättre!
Idag tänker jag mycket på sovrummet och så trist inredning vi har där.. Vi har ett rätt så stort sovrum så vi rymmer många möbler och skrothögar där.. Nån (?) har dessutom tapetserat med en ljuslila tapet där inne och den gillar jag inte, kan inte heller förstå hur jag tänkte då jag satte upp den. Lila är en färg jag aldrig gillat, om den då varit rosa skulle jag kunnat förstå iallafall..
~~~~
Denna bilden hittade jag på internet, jag tycker mycket om atmosfären, det verkar så lättsamt i sovrummet, luftigt, ljust osv. Här skulle man kunna samla energi och sova gott tror jag.
~~~~
Dream on, girls!
Kramar från mig!

Inga kommentarer: