fredag 12 februari 2010

Jag anser mig ha fyndat på den lokala secondhanden! Helt plötsligt, just som jag skulle ge upp och gå ut därifrån fick mina ögon syn på 2 sådana lampor - snabbt som ögat var jag där och snappade åt mig dem, va 60 kr för 2 st? Jaa, som sagt, jag tycker att jag fyndade!
~~~~
Jag har bara ett litet problem - var sjutton ska jag hänga dem?
Ovanför köksbordet har jag ju min fina kristallkrona, och den kan jag inte flytta, den måste hänga där... Måste komma på nåt fiffigt!
Kanske ovanför mitt gamla fina skrivbord?
Ja, jag ska provhänga dem lite här och där, ni får väl se sen hur det blev!
~~~~
Denna helg är det vintermarknad i Malå så vi måste kanske ner och titta på skrotet där.. Godis och fikabröd kan man ju alltid handla hem, men så mycket annat nödvändigt brukar det inte vara där.. Åja, man får gå runt och träffa lite folk och prata en stund.
VildHasse brukar dra storpublik, åtminstone barnen brukar tycka att han är fräsig med sitt bullriga sätt.
~~~~
Hoppas det blir mindre kallt - i morse när jag körde ner till Malå var det -31 på ett ställe på vägen, bbrrrr
~~~~
Nä, nu ska vi ha myskväll - jag har just släpat dammsugarn ett varv och väntar nu på tvättmaskinen - men sen...
~~~~
Ha det gott alla mina nära och kära!
Kram
Nika

Inga kommentarer: