tisdag 22 december 2009

Nu måste jag rycka upp mig och anfalla dammsugar´n och bakbordet..
Jag har inte gjort nåt förutom att fixa julklapparna..
Har inte kännt mig i form, men nu får det vara hur det vill med formen - nu måste jag!
~~~~
I går fick jag med mig käre maken till Arvidsjaur för de sista julklapparna. Vi handlade även godis och annat smått och gott som kan passa nu när vi ska frossa i godsaker..
~~~~
Sist, innan vi skulle hem skulle jag få välja julklapp till mig själv. Vi gick in på Gabriellas och där handlade jag kläder, de har ganska mycket snyggt där! Synd bara att maken absolut ska slå in i paket, jag vill ju ha nuuu!! ;-)
~~~~
Spännande - nej, men smart - ja, jag får ju det jag vill ha iallafall!
(vilket inte har varit fallet alla år, ett år fick jag en elektrisk "eld" med orangebelysta sidenband som fladdrade i blåsten från en liten fläkt.. va???)
~~~~
Ha en bra dag!
Kram!
Nika

Inga kommentarer: