lördag 19 december 2009

Jaa, här har det inte hänt mycket sista tiden..
Jag har varit på K2! Nu tänker väl alla direkt på Himalayas högsta topp? ;-)
Nää, jag har varit inlagd på lasarettet och bodde i rum K2!
Jättekul??
Näe inte alls, jätteskönt komma hem igen!
Pigg och rask igen! (?)
~~~~
Nu väntar allt julstök som fått ligga i träda iveckan..
Ingen har gjort ett nada här medan jag varit risig, allt har bara samlats på hög..
Liiite jobbigt måste jag säga. :-(
~~~~
Såja, nu känns det bättre, när jag fått beklaga mig lite..
~~~~
Nu ska jag ställa ut hinkar med vatten och göra ljuslyktor - vi har ju nog kallt för såna aktiviteter.
Och sen ska jag...
och sen ska jag...
och sen ska jag..
Tja listan kan göras lång så här inför julen
men det vet ni ju alla precis hur det är!
~~~~
Giv oss alla mammor STYRKA!
Puss och kram, alla ni mina kära läserskor!
;-))

1 kommentar:

Lina sa...

Tack för lånet av saffran, det blev lite bullar i alla fall.
Ha det så bra, kram från mig