fredag 11 december 2009

Ack. den som "orkade", och hade tid att sy en sån julgransmatta!
Det är en av de vackraste mattorna jag skådat, tyvärr har jag inte sparat vem som hade lagt ut den..
Måla julgransfoten kan jag kanske hinna med i helgen..
~~~~
Fast, just ja, jag hade ju tänkt försöka skippa granen i år..
Speciellt sonen protesterar högljutt, han kräver julgran!
Gissa hur det blir?? Vad jag vill är inte viktigt, t o m kattens väl och ve går före mig..;-) Så förmodligen har vi julgran i år, i gammal vanlig ordning!
Jul är, för barnen, kanske årets höjdpunkt, sååå..
in med granen!
~~~~
Pyssla lagom, akta plomberna när du äter knäck, njut av livet!
~~~~
Ha de!

1 kommentar:

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

hallå! va fin matta o julgransfot men hur söt va inte din lilla pil m ängeln på.. trevlig lucia helg kram sussie