lördag 26 december 2009

God fortsättning på julhelgen!
I dag ligger vi lågt, som vanligt, vi mysar mest!
~~~~
Den fina såskannan på bilden ovan, fick jag av min vän Å i julklapp! Jag vet att hon hittat den på loppis och det gillar jag jättemycket! Jag "älskar" verkligen denna kanna med påfågelmönster, jag ska försöka få tag på fler delar ur samma serie t o m!
Den kommer från Uppsala Ekeby Gefle och heter Paris, jag har kollat tradera och där lagt bud på djuptallrikar.
Nån som har fler delar ur denna serie och kan tänka sig att sälja??
~~~~
Jag fick annat fint också, men jag har inte lyckats få till några foton värda att publicera här.. Vi lever mest i stearinljussken nu när vi mysar hela tiden, hihi..
~~~~
Hoppas alla har det bra!
Kram
Nika

1 kommentar:

LantlivsAnette sa...

Åhhh vilken fin kanna du fått !!!
Mina stövlar är av märket Dr. Martens, köpte dem här www.brandos.se
Kraaam Anette