tisdag 29 december 2009

Äntligen har jag fått mig julgransljushållare! Jag har budat och budat på Tradera men alltid förlorat.. Men NU har jag lyckats! 15 st gamla vackra med underbar patina har nu blivit mina, äntligen!! *GLAD*
~~~~
Efter några dygn med ganska mycket snöande har vi nu fått kallt igen, nu har vi -25 här i *. Brrr, jag tänker inte gå ut, jag ska bara elda och mysa! Fast jag måste ner på affärn - hur i hela fridens tider ska jag klara av det i kallvädre?!
Jag är inte gjord för detta klimat, jag är nog tänkt att bo vid ekvatorn, jag tycker inte om snö och kyla..
~~~~
Nåväl, vad är en dag på slottet.. som Askungen säger..
Nu ska jag starta torktumlaren, med tvätt i naturligvis, så det blir varmt och mysigt i köket!
~~~~
Klä er ordentligt och se er för!
Kram
Nika

2 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Vilken tur du hade - bara man inte ger sig.

Jag lyckades hitta mina på en loppis.

Vad roligt att du länkar till min butik!

Kram Maud

Anonym sa...

Såå fint !!!
Tänk, hade några liknande för flera år sen - nu är de ju naturligtvis slängda antar jag :(
De var ju brandfarliga...

Ja, nu är det raggsockorna på!
Kram MiM