torsdag 16 april 2009

Penseépelargon

Dottern är hemma igen, skönt att hon varit borta några dagar men ännu bättre när hon kommit hem! Himlars vad jag hinner sakna henne på några dagar, min älskade fjortonåring! Kramar i massor till dig!!
~~~~
I dag har vi lite tristare väder så jag ska passa på att pyssla lite med symaskinen, jag såg en sån fin nåldyna på Internet som jag inspirerades av.. OM det blir nåt så ska jag visa den..
~~~~
Jag som aldrig haft något intresse för broderier har helt plötsligt blivit som galen! I går fick jag en massa broderigarner av min mamma, så i dag har jag testat olika typer av sömmar, med varierande resultat.. De ser ganska anskrämliga ut så dem tänker jag inte visa här, haha!!
Men kul är det!
~~~~
Ha en fin dag!
Kram!

1 kommentar:

Majas skafferi sa...

Hej! Jag vill också brodera,är helt
"borta" på området bara..vet inte ens hur man fäster tråden..!
Ha en fortsatt skön helg!