tisdag 28 april 2009

Renoveringsbehov föreligger, eller hur??
Denna pjäs hittade jag i vårt stora stökiga garage, det är en kombinerad trappstol och strykbräda! Jättefin men i behov av en liten renovering..
Den blir säkert fin att ha blommor på inne på verandan! Gillar!!



Tidigare lovade jag att visa bild på de fina faten jag fick av dottern när jag fyllde år, här kommer de!
De är från Rörstrand och helt underbara! Jag blev så himla glad att jag "dansade" med dottern, som förmodligen trodde att det slagit om för mig..
~~~~
Det händer inte bara trevliga saker här i grannskapet..
I söndags körde ett gäng med ungdomar av vägen i hög fart, en tjej på 16 år omkom, en kille på 18 år blev svårt skallskadad, två ungdomar klarade sig med hjärnskakning och blåmärken.
Både den omkomna och killens mammor är från vår by, alla känner alla här så många är väldigt, väldigt ledsna nu..
Mina tankar går till föräldrar, syskon, anhöriga, vänner
~~~~










1 kommentar:

Anonym sa...

Det är jag som ska tacka:))
Kram och trevlig kväll
KH