torsdag 11 mars 2010

Vill ha!
Denna kofta är en av de allra ljuvligaste jag sett i mitt snart 45åriga liv!
Jag vill jättegärna ha en sån!
Det är endast ett litet krux - priset.. (6950kr)
Inte ens jag kan motivera en kofta för det priset, varken inför mig själv eller maken, å då ska ni veta att jag har utvecklat en shoppinggen utan dess like!
Jag är bara bäst på att smussla undan nya alster och sen när jag tar fram dem redigerar jag priset för maken! ;-))
Han fattar ingenting!!
(tror jag då iallafall..)
~~~~
I övrigt har barnen sportlov i veckan, så det blir litet och inget gjort här hemma. Ute snöar, blåser, regnar det så jag är inte sugen att vara ute.
I dag ska jag dock anfalla tvätthögen innan den svämmar över på riktigt.
~~~~
Dricka lite kaffe, doppa en kanelbulle, läsa nån tidning, mys, mys!
Inte är det synd om mig med såna drömsysslor!
~~~~
Ta er en bra dag mina vänner!
Nika

1 kommentar:

Lina sa...

Kanske "bara" lite dyrt:)
Men drömmar är ju i alla fall gratis!!
kram!