lördag 6 mars 2010

I dag hände det som inte hänt på länge! Jag kom mig i väg till "staan"! Som jag längtat!
Fast lite besviken är jag..
Det fanns inte så mycket nytt fint på "Spets och Ting" som jag hade förväntat mig..
Fast jag var ju där inne en timme ändå, botaniserade och spekulerade. Provade kläder från "Cream" - köpte kläder från "Cream"! Gillar verkligen det märket!
~~~~
Ja hoppsan, nu blev det helt plötsligt konkurrens om MIN dator, nu måste jag avbryta mitt viktiga bloggande..
~~~~
På återseende mina damer!
~~~~
Tack för en supertrevlig dag, UP - utan dig hade inte min dröm gått i uppfyllelse!
Kram!
~~~~
Nika

2 kommentarer:

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

hej Nika,,
ja hitta den på madame petite hon finns i min blogglista om du inte vet vem det är.. lite väl dyr ca 6900:- tack för kommentar hos mig massa kramar sussie

Lina sa...

Mysigt med en dag på stan:)
Ser framemot imorgon kväll.
Kram!