torsdag 18 mars 2010

Bild lånad på internet.
~~~~
Jag har börjat snickarkurs för kvinnor - det är jättekul!
Mitt första projekt är ett skåp, liknande det här ovan. Lite annorlunda ska mitt bli, lite mer unikt inte en kopia av detta..
Jag har fotat mina framskridanden med mobilen men nu helt plötsligt fungerar inte överföringen till datorn så jag kan inte visa nåt.
Jag måste nog läsa instruktionsboken, var nu den kan vara..
~~~~
I går hade jag värsta magontan, jag hade träff med försäkringskassan, och jag gruvade mig nåt hemskt innan. Men det var då rakt inget att bekymra sig över!
Fk tror på mig, jag är inte misstrodd på nåt vis - jag har värsta röda mattan!
Jag är innerligt tacksam för all den hjälp de erbjuder mig att undersöka min arbetsförmåga till att komma tillbaka till arbetslivet.
Stöd, peppning, bromsning, tips och råd, ja allt jag kan önska! (förutom att de inte kan bota mina krämpor..)
~~~~
Mim, hur gick det för dig i fredags - fick du veta nåt?
~~~~
Puss & kram alla mina läsare!
Nika

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter kul med trä-kursen!
Men det får bli en annan gång för mig, tiden räcker inte alltid till...
Vi har hittat färdigmålad panel som nu är inköpt - nu var det bara det här med tiden. Men sovrummet är på G :)
Ska till Lycksele i morgon - hör av mig när jag vet mer.
Du får ha det bra.

Kramar från MiM