tisdag 23 mars 2010

Bilden är lånad från internet!
Är det någon som vet var man kan köpa såna "under-bysten-korsetter"? Eller finns det någon som vet var man kan få tag på mönster så man kan sy själv?
~~~~
I dag är jag ledig från min "sociala träning" som det heter innan man kommit upp i 10 tim/ vecka.
Jag bara latar mig, fikar, bladar i tidningar, kollar bloggar osv..
Funderar om jag ska gå ut och sätta mig i lä i solen lite senare i dag! Det verkar bli en fin dag, lite kallt än på morron bara.
~~~~
I kväll ska jag på snickarkurs för damer - jättekul, fast det fikas och snackas mer än snickras, haha!
Underbart kul!
~~~~
I dag blir det jag som ska ha med fika, undrar vad jag ska hitta på, har ingen som helst lust att baka.. Måste besöka affär´n och kolla fikahyllan!
~~~~
Ta er en bra dag, som min vän Lena brukar säga!
Livet blir inte bättre än man själv gör det till!
(säger pessimisten personifierad..)(jag alltså)
Kram mina vänner!
~~~~

1 kommentar:

Lina sa...

Klart du ska baka, din lilla latmask;)
Men det är ju bra om affärn får tjäna någon krona oxå förstås!!
Kör du idag?
kram!!