onsdag 26 augusti 2009

Vilket toppenväder vi haft nu ett par dagar, i dag hade vi 20 grader i skuggan! Inte illa för att vara den 26 augusti!
Just nu blommar lavendeln som bäst(!), den doftar underbart när man stryker mot den.. Synd frosten lurar i knutarna, jag tittar med bävan ut varje morgon..
~~~~
I dag har jag varit i "*" nästan hela dagen, besökt vårdinrättningen, hälsat på systra, handlat litegrann.. (Yoghurt, en viss sorts tandborstar, som duger åt prinsessan i huset, hårfärg osv)
Vi bor på landet och till och med att åka till "*" kan vara värsta upplevelsen efter 2 veckor på hemmaplan.
~~~~
Passade även på att hälsa på min goa väninna A.. Eller rättare sagt, jag blev kommenderat att infinna mig NU, så jag avbröt shoppingen och rusade till henne.. Trodde att nåt hänt, men nää, inte hade hon kommenderat mig inte, nä hon hade bett mig allra ödmjukast att titta förbi.. Pyttsan, vi har nog inte riktigt samma mått på ödmjukhet, min kära A och jag. ;-))
Åhja, vi fick ju träffas en stund!
~~~~
Ha en fortsatt trevlig afton mina damer, ja, jag gissar att ni är damer, ni som läser här..
Kram
Nika

Inga kommentarer: