söndag 16 augusti 2009

I går var vi på middag hos våra kära vänner A och P! Alltid trevligt med god mat och trevligt sällskap!
Efter middagen kom vi kvinnor på en genial ide! Vi möblerade om hela deras vardagsrum, utan hjälp av karlarna förstås.. Herrarna satt i köket och provsmakade alla sorters whiskey som gick att uppbringa på kvällskvisten..
Ja som vem som helst förstår så skulle de gjort större skada än nytta så som de självständiga kvinnor vi är, fixade vi ommöbleringen själva!
Det blev så fint, tyvärr tog vi inga bilder, varken före eller efter..
(som vanligt)
Min väninna A, samlar på gräddkannor och jag hade köpt en på loppis till henne, ganska lik den på bilden. Jag hade ju givetvis inte tagit kort på den heller..
~~~~
Nä nu ska jag fixa lite här hemma, jag ska låna ut ett gammalt skåp jag ärvt efter min farmor, och skåpet är ju naturligtvis fullt med grejs.. Mina föräldrar ska långtidslåna det av mig då det inte passar in i inredningen för tillfället. Ingen kan ju förvalta det bättre än de, så jag behöver inte vara orolig att det skadas eller kommer bort!
~~~~
Ha det bra tills vi ses nästa gång!
Kram
Nika


Inga kommentarer: