onsdag 19 augusti 2009

Denna bild har jag lånat från internet, jag vet inte var jag hittade den, tyvärr.. Men medge att den är fin!
I dag har vi haft kallt men soligt, det funkade att sitta i solväggen där det var lä men i blåsten var det inte skönt.. Tvätten torkade däremot snabbt, alltid nåt va?!
~~~~
Jag har bokat tågbiljetter till mig och min son, vi ska åka till Stockholm i oktober för att hälsa på makens kusin med familj!
Jippi, jag trodde nästan inte jag skulle få tummen ur.. När vi "lix" är i huvudstaden ska vi besöka dinosaurieutställning på Globen, det får bli sonens födelsedagspresent då han fyller 9 år i oktober.
~~~~
Man kanske måste börja packa snart???! Resan mot målet är ju i sig en resa tycker jag, som en morot i den trista vardagen!
~~~~
I morgon börjar skolorna om igen, efter ett långt och härligt sommarlov.. Både skönt och trist med vardag igen.. Slut på härliga sovmornar, men å andra sidan så kanske barnen kommer sig i säng före oss vuxna om kvällarna (märk: "kanske"!)
~~~~
Nä, nu ska jag koka kaffe åt min käre make!
Ha en trevlig kväll!
Kram!
Nika

Inga kommentarer: