tisdag 9 juni 2009

Fick en idé - snabbt som blixten tvärgjorde jag ett vindspel, eller vad man ska kalla den..
Jag ser ju nu sen jag hängt upp den att jag kunnat sätta fler band, jag får väl ta ner den och knyta mer nån dag..
Den hänger i vårt stora fina Lärkträd som är lika gammalt som huset!
I dag har tonåringa dottern haft skolavslutning och nu i kväll har hela högstadiet ordnat "bal"! Hela förra veckan har gått åt till att fixa och dona med kläder och skor, man kan ju inte ha samma kläder både på dagen och kvällen.. Det har provats och provats, trampat sönder golven med klackeskorna.
~~~~
I morgon har sonen avslutning så vi ska vara i kyrkan redan klockan 8! I vanlig ordning ska vi sen fika och spela brännboll, föräldrarna mot barnen, gissa vilka som alltid förlorar?? Föräldrarna så klart! Nångång har nån förälder blivit utvisad pga svordomar, till barnens stora lycka..
~~~~
Sen, ja sen då börjar mitt andra liv! Stuglivet!! Underbart! Längtar verkligen till Piteå!
~~~~
Godnatt alla nattugglor!


Inga kommentarer: