lördag 6 juni 2009


Nationaldagen
~~~~
Årets nationaldag har passerat ganska obemärkt, inte är det som i grannlandet Norge.. I bland kan man ju önska att även svenskarna kunde slå på stort och fira ordentligt..
~~~~
Jag har varit på kalas hos min systerdotter idag, hon fyllde 7 år i torsdags och bjöd på tårta i dag!
Smaskens med hembakad prinsesstårta, rosa dagen till ära! Grattis igen, lilla skatt!!
~~~~
Jag har även hunnit ha finfrämmande av lilla S (6 mån) och hennes mamma, alltid lika kul, snacka om gladlynt bäbis (och mamma)! Ett litet "problem" uppstod dock.. Lilla S hade vita strumpbyxor på sig och jag lovar, de var inte vita när de åkte hem.. Skämmigt, måste torka golvet genast!!
Min lille son och jag har planterat blommor och sölat med blomjord i köket, slarvade kanske med torkningen efteråt..;-}
Hoppas hon överlever lite skit!!
~~~~
Ha en trevlig fortsättning på helgen!
Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hon överlever, jag lovar:)
Kram från oss

Anonym sa...

Barn som är lagom smutsiga hör ju livet till! Lessen att vi inte kom förbi i helgen men det blev liksom inte...någon annan dag? Har student söderut hos M´s systerdotter vilket blir jättekul! Hon vill ha ett slutsteg och en baslåda till sin bil för bra ljud. Vi ska vara med och sponsra till det! Annars jobbar vi och sliter och planerar en eventuell utbyggnad. Ring mig! /Kram UP