tisdag 20 april 2010

I går hade jag kalas, jag fyllde nämligen * år! Det kom många fina trevliga gäster med många fina presenter!
Mina vänner vet att jag älskar att få presenter! Det behöver absolut inte vara dyra saker, huvudsaken jag får öppna paket! Ja nån liten grej får det ju gärna vara i..
Denna klocka fick jag av min lillasyster och hennes familj - är den inte för himla söt så säg!
~~~~
En annan dag visar jag fler alster jag fått!
~~~~
I dag är jag ledig, jag ska inte ens tvätta kläder..
Vi har varit utan internet flera dagar och jag måste erkänna att jag störs av det..
Det går ju inte att göra nånting utan datorns hjälp (nästan)
~~~~
Nu ska jag surfa runt på era sidor och se allt fint ni alla åstadkommit sen sist.
Ha en fin dag!
~~~~
Nika

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ett STORT GRATTIS kommer så här lite i efterhand !!!

Kramisar från MiM

Anonym sa...

Åhhh så fin klocka,, jag blev förälskad i den oxå...
Bamsekram från mej i mitt soliga vackra Umeå...

lovefriidrott sa...

Grattis Vännen i efterskott o tusen tack för fina orden på min blogg.
Just nu har jag bara haft så mycket att göra så jag har inte haft tid,,,sen kan man bli så ledsen när folk i frågasätter om det jag skriver är sant (resan) usch då blir man ledsen o har lust att slå igen bloggen:(
Men nej jag ska fortsätta som vanligt.

Ha en trevlig helg vännen
Kram Sari

http://www.lillaprovence.se