torsdag 8 april 2010

En skir liten pelargonblomma tittar fram framför lampskärmen! Pelargonen har blommat precis hela vintern, undrar vad som händer nu när det våras så smått?!
~~~~
Jag har roat mig med att kolla runt på olika bloggar - det är verkligen stor skillnad på hur långt våren kommit i vårt avlånga land!
Nån har tagit fram trädgårdsmöblerna och satt sommarblommor i krukor - vi har 1,18 meter djupsnö kvar..
~~~~
Här funderar vi inte på blommor inte, här grubblar vi på om det överhuvudtaget blir sommar i år..
~~~~~
Usch, blä och fy så less jag är på vintern!
~~~~
Fast i dag har jag haft främmande av min vän U från centralorten - vi har alltid så himla mycket att prata om, tiden springer i väg.
Det känns riktigt upplyftande att ha fått njuta av hennes sällskap i dag!
~~~~
Nu ska jag dricka kaffe och sen duscha varmt!
SEN ska jag bänka mig framför tv:n, det är ju Antikrundan, sonen (9år) och jag brukar se det tillsammans varje vecka!
Ta er en fin kväll!
Kram
Nika

Inga kommentarer: