torsdag 10 mars 2011

Nu har jag jobbat ett tag på mitt nya jobb - det är lika kul och intressant som jag föreställt mig!


Mycket nytt ska jag lära mig men "chefen" är tålmodig och mild! ;-)


~~


I morgon ska jag till frissan innan jobbet, jag behöver mer svärta i håret.. Gissa om jag blivit grå, enligt vissa är jag till och med vithårig, usch, blä, fy.

Här finns inga spår av mitt mörka hår kvar, jag lägger en smärre förmögenhet på att färga burret..

Och hur lätt är det att få svart att fastna på vitt??

Tro??

Ha en trevlig kväll allesammans!

Nika

I

2 kommentarer:

Lina sa...

Jag trivs också på mitt "nya jobb" har snart jobbat 3 mån och det känns fortfarande toppen:D
kram!

Hemmet Är Min Borg sa...

Vad roligt att du trivs på ditt nya jobb
jag tänkte på din hårfärg hm ja har ju gråa hår men färgar mitt mörkt
jag köper färgning ,INTE toning för det brukar inte fastna på grått hår
har jag förstått dig rätt nu tro ;))
Kram Jeanette