tisdag 8 mars 2011

Bilden lånad från Lina!
Jag går snickarkurs för damer sedan ett par år tillbaka! Vi har jättekul tillsammans med långa och givande fikaraster! ;-) Vissa snickrar för brinnande livet medan andra tar det lite lugnare..
Jag håller på med en variant på hyllan här ovan. Min hylla kommer att se snarlik ut men jag har lite mer "tårtpapper" än denna!
~~~
Jag har en tendens att ha för bråttom (=slarvar) men denna gång är jag jättenoga så denna hylla kommer jag förmodligen att kunna sätta upp på köksväggen sen..
~~
Jag har ett par objekt som bara blivit stående pga att jag inte känns riktigt nöjd med finliret, jag måste skaffa lite spackel och försöka trixa till de lite!
~~
I veckan har barnen sportlov, även stora damen är hemma! HÄRLIGT vara alla samlade igen!
Till och med katten håller sig hemma, ingen att vara orolig över..
~~
På tal om det, så nu ska jag sova en o-orolig sömn!
Ha de
Nika

1 kommentar: