lördag 11 september 2010

Bild lånad från internetSnacka om sömntutan nummer 1!
I dag sov jag till 11 trots att jag gick isäng i "normal" tid i gårkväll. Jag måste ju varit utslut, jobbigt arbetstäna 25 %, ;-}.
Alla ljud och synintryck kostar på orken när man har bara lite ork från början.. Åh, vad jag längtar till jag blir "normal" igen - nja, som förr blir det väl aldrig, men aningen bättre än så här hoppas jag det blir.
~~~~
Efter uppstigningen åkte vi till * där maken stod för middan på pizzerian - härligt slippa matlagningen!
Nu sitter jag här vid datorn och slösurfar och väntar på kaffe..
~~~~
Dottern stannade på sin studieort i helgen så det känns riktigt tomt och tyst i huset med bara vi 3 hemma.. Jag måste nog ta och ringa henne och prata en stund!
På måndag ska jag ner till stan på föräldramöte.
Då vi har lite drygt 15 mil enkel väg så tänker jag stanna över natten och köra hem först på tisdag fm. Jag tycker inte om att köra bil i mörker, säger jag till maken, men i själva verket stannar jag för att kunna shoppa lite!
Listigt va!!??
~~~~
Ha det så bra så länge!
Kram
Nika

1 kommentar:

Lina sa...

Ja du är listig du:D
kram!