tisdag 21 september 2010

Bild lånad från internet
~~~~
Hej alla mina skatter!
I helgen har vi fått ha vår stora tjej hemma hos oss, och vi har haft det så skönt så! Tyvärr var hon sjuk i halsfluss men jag fick ju ha henne hemma och sköta om henne!
Det är jobbigt för en mor att ha sitt barn borta om veckorna..
Men hon börjar ju bli stor och vill frigöra sig från oss föräldrar..
~~~~
I går fick jag äran att skjutsa henne tillbaka till studieorten, dessutom fick jag följa henne på stan och shoppa!
Gissa varför???
Vem tror ni fick betala?? JAG, naturligvis..
~~~~
Åja, vi hade en helt underbar dag tillsammans, utan killarna i familjen - som inte är roade av shopping.
~~~~
Ha en bra dag!
Nika

1 kommentar:

Lina sa...

Härligt med lite tid tillsammans med barnen även om det brukar kosta...
kram!!