onsdag 18 augusti 2010

Hej alla!
Jag vill bara tala om att jag lever och mår!
Jag har haft en lång och skön semester, datorn och bloggen har jag knappt tittat åt..
~~~~
Nu börjar snart vardagen komma igång igen, det fattas bara 4 lediga dagar till sen är det slut på latmansdagarna.. Både skönt och inte..
Jag hoppas det händer en del trevliga händelser i höst - vi planerar åtminstone för trevligheter!
~~~~
Kameran har jag i sovrummet och dit vågar jag inte gå just nu, maken har lagt sig och försöker sova, inte lätt när vi andra är lediga än och han är den enda som måste upp på morgonen..
Jag har en del fina bilder i kameran men de får jag visa en annan gång!
~~~~
Nu ska även jag dra mig mot sängen, jag har en dööspännande deckare på gång nu. Mördare och psykopater åt både höger och vänster - "härligt"!
~~~~
God natt världen!

1 kommentar:

Lina sa...

Skönt att se att du också är tillbaka, har saknat dig! Kram!