tisdag 27 december 2011



Solokvist!

Jag är alldeles ensam vaken trots att klockan är halv två snart.. Maken har plogat i natt så han sover nu, tonåringarna gick i säng när vägmästaren ringde ut plogarn - vid tre-tiden..

Sonen har lämnat mig för att följa med en kompis till äventyrsbad.

I sinom tid är alla tillbaka så jag njuter för fulla muggar - UNDERBART ÄR KORT!

~~

Det bästa med att vara ensam i tystnaden är ju att man vet att snart är den slut.. Eller hur? Inte vill då jag ha det tyst och tomt jämt! Älskar min kära familj, min man, mina barn, min katt inte att förglömma..

~~

Jag har hunnit surfa runt på en massa underbara bloggar - den ena har mysigare och finare än den andra! Jag känner hur inspirationen rinner till, men orken - var finns den??

~~

Käre maken har haft ork - han har målat och målat!

Flera fina skåp som jag påbörjat men inte orkat ända fram med. Trappen som jag pratat om i många år har han målat!!

Lyckan är stor!

Det blev så fint och ljust framför allt!

~~

Nu ska jag ta in posten och se om det kommit nåt spännande i dag!

Ha en bra dag!


Nika

Inga kommentarer: