söndag 3 april 2011

Söndag igen..

Veckorna går så fort att jag inte hinner med.

Allt rullar på i snabb takt, både på gott och ont!

Den kommande veckan ska jag lämna mina pojkar ensamma hemma ett par dagar. Jag ska på konferans med jobbet. Det ska bli så spännande både för mig och för killarna som ska klara sig själva utan mig..

Den ene är visserligen 50 år och far till 10-åringen, men ack så bortskämda av mig och min service att jag undrar hur det ska gå..

Jag tror jag ska ringa J och höra om han kan titta till dem medans jag är borta, haha ;-)

~~

I dag har jag kunnat sitta ute i det vackra vädret för första gången i år, utan att frysa. Solen gassade och jag lyckades hitta lä alldeles vid bron, perfekt! Jag är inte värst road av långa, eller för den delen korta skoterturer, heller.

Skoterkörande är till för andra, inte för mig!

Vi ses och vi hörs!

Inga kommentarer: