fredag 5 november 2010

Stiltje på bloggfronten
Nu var det länge sen jag uppdaterade här igen..
Oftast händer lite och ingenting i mitt liv..
Ibland händer så mycket att man nästan inte hinner med..
Vid inget av dessa tillfällen ges möjlighet att blogga, antingen har jag inget att berätta eller så har jag inte tid att berätta.
Så tokigt det kan bli
~~~
I veckan har vi fått ha tonåringen, som studerar på annan ort, hemma.
Fort är man tillbaka i toppsplockning-sminkresterkläderöverallt-långahårstrånrensning-nattfikabortstädning - träsket!
Men så härligt med barn, vad vore livet utan dem!?
~~
I dag har gossebarnet åkt till Arvidsjaur med en kompis för att bada på Äventyrsbadet, hoppas de får trevligt!
Jag ska plocka lite innan jag ska hälsa på min goa vän Lina och hennes lilla stumpa!
~~
Hoppas alla har det bra!
~~
I dag tänker jag speciellt på Annette Axmacher, en härlig människa jag bekantat mig med via bloggandet.
Hon har ingen lätt kamp framför sig, men men ..
Kram till er alla!

Inga kommentarer: