lördag 5 juni 2010

Nån fler än mig som kan tänka sig borsta tänderna i detta badrum??
Så underbart, ljust, vitt, rent! Vårt badrum på vindan, som står i tur att renoveras, saknar fönster.. Så är det ofta i gamla hus som är byggda utan moderniteter. Man klämde in ett badrum där det ev kunde finnas en liten plats över - inte alltid det blev riktigt bra, va?!
Här i vårt hus fick man gå GENOM skafferiet för att ta sig in i badrummet tidigare - hur tänkte man?
Jaa, alternativet var väl att gå på utedasset i ladugården 50 meter bort och bada i balja på köksgolvet..
~~~~
Charmigt det också men nog föredrar jag att ha inomhus toa!
~~~~
Nu ska jag försöka sova en stund trots att klockan bara är drygt 9, jag ska hämta dottern i natt nångång, när hon varit färdigt på dans i Sandsele.
Må de inte frysa ihjäl, de stackarna som är där på "logdans"!
~~~~
Trevlig kväll mina nära och kära!
Nika

Inga kommentarer: